Szotyi művek

Szotyi művek

Gyors, összedobos, mehetbelebármi tészta

2015. augusztus 15. - Szotyi művek
Nagy kedvencem a tészta, pláne, ha házi :) Úgyhogy házi tészta project vol.2 A széles-metélt. Vagy szebben a linquini. A recept ugyanaz, csak nyújtás után tekerd át a tésztanyújtó megfelelő részén.

A szószhoz bármi olyat felhasználhatsz, amit a hűtőben találsz, vagy ami lassan a hanyatlás útjára lépne.



Ehhez igazán nincs is recept, én most így készítettem:

Volt itthon sonka...három féle: füstölt, nyers karaj, pápai extra, füstölt pulyka. Összesen kb 200g lehetett.
Csíkokra vágtam, és egy evőkanál kókuszolajon megpirítottam. Lilahagymát csíkoztam, azt is pirítottam. Megszórtam egy evőkanál zabpehelyliszttel, kicsit lepirítottam, és felöntöttem kb 100 ml tejjel. Utána beletettem a maradék görög joghurtot, kb 200ml lehetett. Felkockáztam a (mi más) maradék trappistát, és azt is beletettem. Megvártam amíg elolvad, közben kifőtt a tészta. Kicsit felöntöttem a tészta főzőlevével, mert sűrűnek találtam. Tálalásnál egy kevés parmezánt reszeltem rá.
Én fűszerezni egyáltalán nem szoktam, mert a sonka és a sajt(ok) íze elég.



süti beállítások módosítása