Szotyi művek

Szotyi művek

Parasztreggeli Vol. 2

2021. július 21. - Szotyi művek

Gyerekkoromban, egy vásárlás alkalmával találkoztam először a parasztreggeli elnevezéssel, méghozzá egy fagyasztott, zacskós csomag formájában. Abszolút nem tudtam hová tenni a dolgot. Volt benne egy csomó zöldség, amire állítólag tojást kellett ütni, de valahogy nagyon nem állt össze a történet. 

Évek teltek el, és nem változott a helyzet 

Akkor ugrott be ismét, mikor ezt a pitét terveztem, sok zöldséggel, sajttal, sonkával, hogy ez kifejezetten hasonlít arra. És valahol félúton a qiuche és a klasszikus rántotta között. 

Omlós tészta alap, amit sok zöldséggel, és még több sajttal rétegeztem, és az egészet tejszínes tojással öntöttem le, ami krémesre sül a sütőben. 

Szia, a blog elköltözött, a receptet itt találod

parasztreggeli_1_of_4.jpg

 

süti beállítások módosítása