Szotyi művek

Szotyi művek

Kivisaláta

2016. január 07. - Szotyi művek
...és még mindig kivi...
egyébként nem veszek ennyi kivit, sőt, azt hiszem, máskor, ennyi kivi kb egy év alatt fogy el, de vettem egy dobozzal, aztán aznap anyu is hozott egyet, mondván: "még karácsonykor vettem két dobozt, de még az egyik sem fogyott el, és már nagyon érett. Majd te sütsz belőle valamit" ...köszi anyuci <3

Szóval, már lett belőle édes-savanyú, aszalt kivi, kivi chips, kivi-trüffel, és ma, a hús mellé, kivisaláta :)
Perverz vonzódást érzek az édes, és a sós ízek keveredés iránt, úgyhogy az édes gyümölcs és a fűszeres hús nálam remek kombó :)




Hozzávalók

2 szem (nem fogod kitalálni) kivi
1 szem narancs
1 "csipet" madársaláta
ízlés szerint: gomolyasajt, dió, mentalevél

Az öntethez

a narancs (filézés utáni) leve
fél citrom leve
1 evőkanál méz
1-1,5 cm gyömbér lereszelve

A kivit tisztítsd meg, vágd félbe, (fél)karikázd fel. A narancsot filézd ki.
Tedd a tányér szélére körbe a kivit, középre a csipet madársalit, erre mehet a narancs, és egy két, negyedre vágott kiviszelet. A tetejére reszeltem egy kis gomolyát, megszórtam apróra vágott dióval, néhány mentalevéllel és meglocsoltam az öntettel.
Bátrabbak, még egy kis kuszkusszal is összeforgathatják. Én az voltam...megérte :D
süti beállítások módosítása