Szotyi művek

Szotyi művek

Koszorú project 1. rész

2015. október 15. - Szotyi művek
Felmerült bennem, hogy ezt a posztot hagyhatnám egy hónappal (vagy másféllel) későbbre is, de hátha (ugye van) még itt olyan, aki hasonlóan elmeroggyant, és már készül(get) a karácsonyra. Ami egyébként nincs is olyan messze, mint gondolnád, hiszen már csak 70 nap van addig. Bár lehet, hogy csak azért tűnik kevésnek, mert én már augusztus közepe óta számolom...

Na mindegy is, ha már így alakult...nem terveztem ma, mikor lementünk vásárolni csemetével, hogy koszorúkészítésbe kezdek, de a körülmények (és a sors) bizony rútul összeesküdtek ellenem, és ki vagyok én, hogy szembemenjek ezzel :)

Tehát, úgy kezdődött, hogy lelkesen - az esőszünet miatt - csattogtunk le a hegyről, mikor két sarokkal lejjebb egy nagy halom, frissen kivágott, valami tujaféle, de az a talajtakaró fajta (botanikus érzületü olvasók most bizonyára a szívükhöz kapnak) hevert. Át is futott a fejemen, hogy ebből milyen jó kis koszorúalap lehetne, már gondolkoztam is rajta, hogy lehetne visszafelé megkaparintani.
Aztán a következő mozzanat: a Sparban előszedték a tavalyi, megmaradt karácsonyi vackokat, és vicc összegekért árulták. Vettem is gyorsan két 25cm-es koszorúalapot (meg egy fa hóembert, mini mikulásvirágot, néhány dísz a csomagoláshoz, mikis hűtőmágnest...inkább hagyjuk...)
Hazafelé lecsaptam a bokorra, de akkora volt, hogy megemelni is alig, nehogy vinni, törni meg pláne, mert nagyon friss volt.

Úgyhogy haza, Mucit lenyúlta nagymama, én meg vissza a bokorért...gondoltam ha más nem, hazahúzom...
Mázlim volt, nem kellett, mert volt alatta elbújva néhány kisebb (na, annyira nem), úgyhogy a szomszédok döbbent tekintete előtt, cipeltem fel a batár ágakat...mondjuk, így megvolt a mai kar edzés is...




Aztán volt fűrészelés, meg válogatás, maradék visszahordása, na ne tudd meg, hogy néztem ki utána...
aztán persze, amikor elkezdtem dróttal feltekerni az ágakat a szalmaalapra, kiderült, hogy nagyra hagytam...úgyhogy újabb darabolás... :)

Szépen hazavágta a tegnapi manikűrt, úgyhogy frissen lakkozva ne kezdj hozzá :D :D



De a végeredmény szerintem szép lett :)


 Arra gondoltam, hogy termésekkel fogom díszíteni, úgyhogy holnap, ha az idő is úgy akarja, elmegyünk gyűjtögetni némi bogyót, termést, miegymást :)

A maradék ágat vödörbe állítottam, azt meg a sarokba, az ajtó elé. Kapott néhány díszt, meg egy izzósort...
Jóó, kicsit korai, dehát ha egyszer most jött velem szembe minden hozzávaló :D



süti beállítások módosítása