Szotyi művek

Szotyi művek

Édesburgonya, te csodás

2015. augusztus 03. - Szotyi művek
Igazából a hétvégére terveztem ezt az ételt, de nem úgy jött ki a lépés, úgyhogy ma készült el.



Még pénteken beszereztem a tarját, és mustárosan pácoltam, úgyhogy azzal nem is volt különösebb dolgom. Viszont délelőtt megérkezett az új serpenyőm, amit rendeltem (...mire vágyik a lány, hhjjjjaaa...) így gyorsan ki is próbálhattam. :)

 A köret már izgalmasabb. :)

Az édesburgit (2 nagyobb darabot) alaposan megsikáltam és héjjastul  ketté vágtam, és egy félbevágott lime-al és némi olívaolajjal együtt betettem egy sütőzacskóba 170"C-ra. Egy óra alatt megsült - közben a tarja szeletek lelkesen pirultak a premieres serpenyőmben - és a krumplihoz való fűszer is elkészült.
Ehhez némi
olívaolajat (kb 2 evőkanák)
chilli pelyhet, vagy friss chilli
1-2 evőkanál összetört őszíbarackot
sót, borsot,
1-2 evőkanál szójaszószt
fél csokor petrezselymet
keverj el. Ess neki két villával a krumplinak, és aprítsd "krémesre" nyomdd ki rá a sült lime levét egy fogóval, és öntsdd rá a fűszeres szuszmót is. Alaposan keverdd el, és már tálalhatod is :)


süti beállítások módosítása