Szotyi művek

Szotyi művek

Mezítlábas park

2015. július 05. - Szotyi művek
A cirka 50 'C ellenére a mai napot nem a strandon töltöttük. Végre sikerült rávennem a férjem, hogy menjünk el Tabajdra a mezítlábas parkba. ...megjegyzem, ezen én lepődtem meg a legjobban, mert nem az a mezítlábas fajta. Ehhez képest hamarabb lekapta a cipőjét, mint én, ami nagy szó, mert én viszont imádok mezítlábazni :D

Egyébként a park remek, igényesen kiépített, és karbantartott pályákkal. Sehol eldobott szemét, csikk, ami nem tudom, hogy az odalátogatók kulturált viselkedését, vagy a nagyon felkészült karbantartókat dicséri, de mindegy is. Volt árnyékos (ingyenes) parkolási lehetőség, közvetlenül a parknál, és mobil wc is. Hiába volt vasárnap, nem volt tömeg, bár ezt lehet, hogy inkább az időjárás számlájára kellene írnom - minden épeszű ember strandon volt :)

Ami kicsit csalódás volt, hogy nagyon hamar végig lehet sétálni a parkon. Ahhoz képest, hogy Budapestről egy óra az út, kb ennyi idő alatt bőven, lassú tempóban bejárhatsz mindent. Nem biztos, hogy érdemes ezért ennyit autózni. Viszont ha pl Velencéről jövet-menet útba ejted, úgy szerintem remek móka, gyerekekkel is.
...mondjuk, nálunk Gréta még nem volt annyira bátor, hogy cipő nélkül végigsétálja, de élvezte a környezetet, és az ide-oda rohangászást, amitől mi persze frászban voltunk, mert néhol elég keskeny az út, és vagy a saras patakba (piócákkal is felszerelve :) ) vagy a hegyoldali susnyásba borulhat be. Mindegy, megúsztuk esemény nélkül, és néha sikerült rávenni a mezítlábra is :)







A park oldalát itt találjátok: Mezítlábas park
süti beállítások módosítása