Szotyi művek

Szotyi művek

Karamell likőr

2018. december 18. - Szotyi művek

Általában száraz vörösbor párti vagyok, nem igazán szeretem az édes pancsokat. De így, karácsony előtt egy héttel azért én is szívesen kortyolok el egy-két pohárral ezekből.Mivel ezekből a bolti változatok szinte mind iszonyú édesek, így inkább itthon készítettem magunknak.

Ráadásul akár ajándéknak is kitűnő, hiszen nagyon hamar elkészül, és ha neadjisten valakinek elfelejtettél volna ajándékról gondoskodni (ááá...ilyen biztos nem történhetett), ez gyors megoldás lehet :D

A hagyományos tojáslikőr helyett inkább valami mást szerettem volna, és mivel a karamellszósz hatalmas kedvenc, úgy gondoltam, ezzel nem nagyon lőhetek félre

...tényleg nem ;)

Első körben a Baileys recepteket kezdtem nézegetni, de az valahogy nem tűnt az én utamnak. Viszont alapnak teljesen megfelelt, hogy aztán teljesen másképp készüljön az én változatom :)

Szia, a blog elköltözött, a receptet itt találod

karamell3.jpg

 

süti beállítások módosítása