Szotyi művek

Szotyi művek

Körtés-avokádós-gránátalmás saláta

2016. február 15. - Szotyi művek
Amennyire tavaly ilyenkor nem kívántam a nyers zöldséget, most annál inkább, és valahogy a párolt, főtt cuccok nem mennek. És még arra is rájöttem, hogy mennyire finomak a gyümölcsök a salátában. Persz, eddig is szerettem például a húsok mellé a gümit, de ez így egészen más.




Ma, a sült karaj mellé, ez a körtés-avokádós-gránátalmás gyönyörűség készül. Az alapja az a fodros saláta, amit hétvégén vettünk a Lidlben. A legjobb benne, hogy mivel cserépben van, igazán friss marad :) Imádom, hogy csak oda kell menni a zöldséges álványkámhoz, és máris szakíthatok néhány levél ropogós salátalevelet <3




Hozzávalók:
 2 adag lett, egy ebédre, egy pedig uzsira fogyott el

kb fél fejessaláta kockázva-csíkozva
1 nagyobb körte fele felkockázva
negyed avokádó felkockázva
egy marék gránátalma
20g feta összemorzsolva
negyed lilahagyma kockázva
nagyobb csipet mogyoró, szárazon pörkölve


Az öntet:
fél-fél citrom és narancs leve
1 teáskanál méz
1 kávéskanál szezámolaj
só, csipet bors



Boríts össz mindent, aztán öntsd nyakon az öntettel. Az ebédhez frissen ettem, és egyáltalán nem volt gond hogy nem "pihentettem", mire délután magam elé vettem a maradékot, a saláta azért kicsit megroggyant, de nem volt zavaró. Viszont szerintem hosszabb állást nem nagyon bír ki :)




süti beállítások módosítása