Szotyi művek

Szotyi művek

Kelbimbós, kuszkusz saláta

2016. február 13. - Szotyi művek
Na, már megint a mostoha kelbimbó :)
Inspirációt ismét a Pinteresten találtam...komolyan mondom, órákra el tudok veszni rajta :)

Szóval, egy kicsit innen, egy kicsit onnan, és itt az én ízlésem szerinti kuszkusz sali.
Édes az áfonyától, fűszeres a keltől, puha benne a kuszkusz, és ropogós a mogyi :)




Bár tudom, hogy vacsira inkább a fehérjét kéne előnyben részesíteni a szénhidráttal szemben, viszont tegnap este szembesültem vele, mennyire kevés ch-t eszem, úgyhogy figyelembe véve, hogy 11 előtt úgysem kerülök ágyba, fél hatkor ez még simán belefért.



Hozzávalók:
1 adag

80-100g kelbimbó
50g kuszkusz (főve)
15g aszalt áfonya
5g mogyoró (szárazon pörkölve)
fél narancs leve
só, bors



A kelbimbót tisztítsd meg, vágd először ketté, majd kb 1 cm-es csíkokra. Kicsit dörzsizd meg a tenyeredben, hogy minél jobban leveleire essen.
Kenj ki ecsettel egy serpenyőt, én kókuszolajat használtam, és közepes lángon picit puhítsd meg a kelbimbót. Közben sózd, borsozd. Vigyázz a borssal, egy apró csipet is elég belőle.
Ha kész, keverj össze mindent, és facsard rá a narancs levét.
Kanalazd, vagy villázd be jóízűen :)


süti beállítások módosítása