Szotyi művek

Szotyi művek

Sportszelet a konyhából :D

2015. május 02. - Szotyi művek
Bevallom, soha nem jutott volna eszembe, hogy nekiálljak az otthoni csokigyártásnak, ha nem kóstolom meg a házi snickerst. Nnna...onnantól elvesztem...
Utána nem sokkal férjemmel álltunk az egyik üzlet kasszájánál, és épp azon nosztalgiáztunk, hogy szerettük gyerekkorunkban a sportszeletet, és, hogy már asz sem a régi, mikor Zoli megkérdezte, hogy ilyet nem tudunk-e otthon prezentálni. Hát, gondoltam próba-cseresznye...annyira nem lehet elrontani :D

sportszelet.jpg


A recept (a mennyiségek csak kb, mert nem mértem, de a végén egy sűrű, majdnemcsak gyúrható masszát kell, hogy kapjunk):

1 közepes banán
80 g kókuszliszt
100 g zabpehelyliszt
30 g mogyi-csokis fehérjepor
2 evőkanál holland, zsírszegény kakaópor
1 evőkanál eritrit
20 ml rumaroma
1 tk vaníliaaroma
Az egészet összegyúrjuk, de azért érdemes közben kóstolgatni :)

100 g étcsoki (50-60%) felolvasztva: a felét simítsd egy sütőpapírra, dermeszd meg, kend rá a kész masszát, a tetejére mehet a maradék olvasztott csokesz. Nekem úgy lett szépen szeletelhető, hogy fél óra hűtés után, mikor a csoki már megdermedt, éles késsel daraboltam (így nem tört a csoki)
Fogyasztás előtt (mármint, ha meg tudod állni), érdemes minimum 2-3 órára a hűtőben hagyni, hogy minden alaposan megdermedjen.

sportszelet1.jpg
süti beállítások módosítása