Szotyi művek

Szotyi művek

Rosé gumimaci

2017. augusztus 11. - Szotyi művek

Házi gumimaci próba...

                      ...csapó kettő...

rose_maci.jpg

Neem, ez nem az a fajta, amikor a kész, zacskós gumicukrot beáztatod egy pohár rozéba, ez abból van :)

Az utolsó próbálkozás csúfos kudarca után most ismét nekiláttam a házi gumimaci projectnek. Ennek a mai apropója az a fél üveg rosé volt, ami a szerdai fotózásról maradt meg.

A helyzet az, hogy semmi más titka nincs a dolognak, minthogy kellő mennyiségű zselatin kerüljön a keverékbe. Vagyis a 250ml borhoz, kellett az egy csomag, vagyis 20g étkezési zselatin. Én legutóbb kevesebbel próbálkoztam, naná, hogy nem állt össze rendesen (vagyis sehogy..)

A bor helyett készülhet gyümölcsből is. Egyszerűen turmixold össze, ha szükséges édesítsd kedved szerint. Az arányok ugyanezek

Nnna, akkor most újra, csak hogy egyben legyen ;)

Hozzávalók:

250ml rosé (vagy vörös, vagy fehérbor)

20g étkezési zselatin (1 csomag)

Öntsd lábosba a bort, folyamatos kevergetés közben öntsd hozzá a zselatint, és forrald fel. Mikor elkezd bugyogni, zárd el, mert forralás hatására a zselatin elveszíti a kocsonyahajlamát ;)

Öntsd (adagold) formába, és három-négy órára tedd a hűtőbe.

...nnna, én itt szoktam elvérezni...sosem vagyok elég türelmes :D

Fogyasztási érdemes hűtőben tartani, mert ezt az őrült meleget nem annyira bírja.

Egészségedre ;)

 

 

süti beállítások módosítása