Szotyi művek

Szotyi művek

Ragacsos-serpenyős csirke

2016. február 29. - Szotyi művek
Tegnap köszöntöttük nagymamit a 83. születésnapján, és egy almatortát készítettem neki. Mivel nem volt itthon barack lekvárom, viszont a mélyhűtőben volt sárgabarack, ezért lekvár helyett azt használtam. Viszont kicsit sokat olvasztottam ki, úgyhogy MARADÉKFELHASZNÁLÁÁÁS!!! :D :D

Lett belőle ragacsos csirke, ami kb 20 perc alatt megsül, isteni szaftos, édes-fűszeres, nyamii





Hozzávalók:

1 csirkemellfilé (kb 500g), de akár szárnyból is jó lehet
2 evőkanál olíva, vagy kókuszolaj
2 evőkanál petrezselyen

A páchoz:
3 evőkanál csípős ketchup
3 evőkanál sárgabarack lekvár, vagy a gyümi összetörve
1 evőkanál almaecet
1 evőkanál worcestershire szósz
1 teáskanál mustár
1 gerezd fokhagyma
fél vöröshagyma reszelve (ez mindig jó kis feladat...)
1-1 teáskanál só, és bors
1 teáskanál chilipehely (elhagyható)

Előbb keverj össze minden hozzávalót a páchoz. A húst vágd nagyobb darabokra, (én 10 darabra daraboltam) és keverd el a szósszal. Hagyd állni szobahőmérsékleten egy órát, majd melegítsd fel az olajat egy serpenyőben, és kb 20 perc alatt süsd meg a húsok mindkét oldalát. Akkor jó, ha már kicsit odakapott. Inkább közepes lángon, gyakran kevergetve, hogy piruljon, és ne főjön. Ha kész, szórd meg a petrezyelyemmel, és már tálalhatod is.
Nálunk, ma spirálos krumplichips (mi máás...) volt hozzá :)



forrás: http://www.thecompletesavorist.com/daily-savorings-blog/skillet-sticky-chicken

süti beállítások módosítása