Szotyi művek

Szotyi művek

Sajtkrém forever

2016. január 28. - Szotyi művek
Mert sajtkrém nélkül lehet ugyan élni...de minek... :D
Tudod, van nekem ez a készétel "fóbiám"...na, ez a sajtk-rémeknél még erősebben jelen van, mert amellett, hogy szerintem annyira műanyag, hogy nem igazán alkalmas emberi fogyasztásra, ráadásul még a gyomrom sem bírja. Cserébe imádom... úgyhogy kell valami helyette. Eddig a tejfölt csepegtettem le néhány nap alatt, és ízesítettem mindenfélével (egyébként ez nagyon finom, érdemes kipróbálnod), de ma abból gazdálkodtam, ami itthon volt :)
És a végeredmény kifejezettem jól sikerül :)



Hozzávalók:

100g feta sajt (vagy krémfehér)
2-3 evőkanál görög joghurt
1 közepes fej lilahagyma (apró kockára vágva)
bors

Borítsd össze, keverd krémesre, kend pirítósra, és ess neki :)
süti beállítások módosítása