Szotyi művek

Szotyi művek

Őszi csemege :)

2015. szeptember 14. - Szotyi művek
Valamelyik nap sütöttem tököt, és bár nagyon finom volt, de maradt belőle egy kevés, amit csak rakosgattam ide-oda. Féltem, hogy lassan kimúlik, ezért inkább kapott néhány társat és egy új formát :) Az eredeti receptet az Instán találtam, bár kicsit változtattam az arányokon, és a hozzávalókon. Ilyenek lettek :)




Hozzávalók:

2 csésze zabpehely ledarálva (én most tk-t használtam, de úgy gondolom, hogy akár valamilyen maglisztből is elkészíthető)
1/4 csésze méz vagy agáve szirup
1 púpos evőkanál mogyoróvaj*
1 csésze tökpűré
1 tk mézeskalács fűszer
1 tk fahéj

Az egészet tedd az aprítóba, vagy turmixgépbe, és alaposan keverd össze. A végén tettem bele még egy marék apró szemű zabpelyhet, mert kicsit lágynak találtam. Formázz golyókat, és csurgass rá némi csokit. Hagyd, hogy a csoke megdermedjen rajta, és már fogyaszthatod is :)

* Ha nincs otthon mogyoróvajad, egyszerűen tegyél az aprítóba (de csak a nagy teljesítményűbe, ha nem akarod kicsinálni a motort) vagy a mozsárba pörkölt mogyorót, és zúúúúzdd össze! :)
süti beállítások módosítása