Szotyi művek

Szotyi művek

Zöld meglepi a sütőböl

2015. május 07. - Szotyi művek
Ismét egy étel, ami szerintem sokkal finomabb, mint az "eredetije", pedig (az előző életemben) azt is nagyon szerettem :)
Szafi oldalán találtam ezt a csodás receptet, a brokkoli borzaskát.






Hozzávalók:

500 g csirkemellfilé
zabpehelyliszt a forgatáshoz

A bundához:
300 g brokkoli (nyersen)
40 g zabpehelyliszt
3 tojás
1 gerezd fokhagyma
só, bors

A csirkemellet vékony szeletekre vágjuk, sózzuk és zabpehelylisztbe forgatjuk. 
A bundához a nyers brokkolit és a fokhagymát aprítógépben ledaráljuk, majd besózzuk. 
Kb. negyed óra múlva kifacsarjuk a levét és kikeverjük a zabpehelyliszttel, a tojásokkal és a fűszerekkel. 
A zabpehelylisztes csirkemelleket alaposan megforgatjuk a masszában 
Sütőpapíros, vékonyan olajozott tepsibe tesszük a szeleteket, és csepegtetünk néhány csepp olajat a tetejére is. 
170 fokos légkeveréses sütőben kb fél óra alatt kész. Félidőben érdemes megfordítani, hogy mindkét oldala szép piros legyen.

...én egy kis tejföllel is nyakon öntöttem :D :D

süti beállítások módosítása